Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Otázky komunikace a marketingu ve stavebním podniku
Vopelka, Jan ; Lipovský, Oto (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Cílem práce bylo vyhledat řešení pro zvýšení prodeje ve vybrané stavební společnosti, specializující se na výrobu stavebního systému sloužícího k výstavbě dřevostaveb. K realizování předsevzatých cílů jsem detailně analyzoval společnost. Pro sběr potřebných informací jsem aplikoval dotazníkové průzkumy. Výsledkem mého snažení jsou závěry a doporučení, které by měly pomoci společnosti ke zvýšení prodeje. Důležitá je příloha propagačního videa sloužící k podpoře prodeje společnosti.
Marketing stavební společnosti
Zela, Ondřej ; Čejka, Libor (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix stavební společnosti. V první části se věnuji samotné teorii marketingového mixu, v druhé části analyzuji současný marketing společnosti Inter-Stav, spol. s r.o. Závěrečná část uvádí, jakým způsobem můžeme sestavit marketingový mix na nový produkt společnosti, kterým je ubytovací služba typu hostel.
Návrh rozvoje zahraničních aktivit firmy
Sieczková, Jana ; Knoll, Radek (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce analyzuje problematiku související s rozvojem zahraničních aktivit ve firmě zabývající se montáží ocelových konstrukcí OK mont - STM, s.r.o. Obsahuje taková optimální řešení, která by pomohla ve firmě rozvíjet zahraniční aktivity.
Marketingové plánování ve stavebním podniku
Kundelius, Ondřej ; Talač, Ing Michal (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingového plánování ve stavební společnosti. Teoretická východiska jsou poté aplikována na konkrétní stavební podnik, kterým je společnost KALÁB-stavební firma. V diplomové práci jsou obsaženy silné a slabé stránky dané společnosti a je zde vytvořen konkrétní marketingový plán na následující rok.
Podnikatelský záměr
Merta, Michal ; Ondroušková, Renata (oponent) ; Čižinská, Romana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem podnikatelského plánu zaměřeného na vytvoření stavební společnosti, jejíž hlavní činností bude výroba a montáž dřevěných krovů. První část práce je zaměřena na teorii a strukturu podnikatelského plánu, druhá část je zaměřena na analýzu současné situace v dané oblasti. Výsledkem těchto částí je návrh podnikatelského plánu.
Význam marketingu stavebního podniku při účasti na veřejných zakázkách
Ustohalová, Markéta ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je význam marketingu stavebního podniku při účasti na veřejných zakázkách. Diplomová práce analyzuje stavební firmu Imos Brno, a.s. Práce je zaměřena na sledování a popis jednotlivých marketingových komunikačních nástrojů ve vybraném stavebním podniku, následné zhodnocení jejich současného stavu a navržení optimalizace v souvislosti se získáváním veřejných zakázek.
Financování a řízení stavební zakázky z pohledu dodavatele
Adamczyková, Veronika ; Kaláb, Petr (oponent) ; Kocourková, Gabriela (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu stavební zakázky a návrh možných změn v řízení. Obsahuje popis stavební zakázky a její členění, charakterizuje cenotvorbu stavebních prací, vývoj cen ve stavebnictví a zdroje financování. V praktické části je charakterizována konkrétní stavební společnost a je popsána zakázka, kterou zrealizovala. V analýze je popsáno financování zakázky a jsou porovnány ceny materiálu v České republice a v Polsku. Ze zjištěných údajů je vyhodnoceno řízení stavební zakázky a je navrhnuta alternativní dodávka materiálu.
Podnikatelský záměr-rozšíření stavební firmy
Gróf, Michal ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je sepsána za účelem sestavení podnikatelského záměru na vytvoření nového poradenského centra stavební společnosti NOSTA s. r. o. Pro vypracování byly použity odborné metody, které důkladně analyzují současný stav a zároveň poukazují na nové možnosti pro zlepšení výkonnosti podniku. Návrhová část popisuje nový produkt a postupy jeho uvedení na trh. Vyhodnocena je také ekonomická efektivnost.
Financování stavební zakázky z pohledu dodavatele
Adamczyková, Veronika ; Gruszkowska, Karin (oponent) ; Kocourková, Gabriela (vedoucí práce)
V této práci jsou popsány možnosti financování stavební zakázky, subjekty na stavebním trhu a konkrétní realizovaný projekt. V praktické části je charakterizována stavební společnost, která zrealizovala konkrétní stavební zakázku, na té je analyzována změna ve financování zakázky z pohledu stavební společnosti.
Některá specifika komunikace ve stavebním podniku
Svitálek, Jiří ; Jandásek,, Michal (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Cíl mé bakalářské práce na téma ,,Některá specifika komunikace ve stavebním podniku“ bylo provést výzkum ve stavebních společnostech a zjistit, do jaké míry podniky využívají dostupných prostředků pro svou propagaci, jak se podniky prezentují navenek. Dále bylo mým cílem zjistit, jak tyto společnosti komunikují nejen s okolím, ale též se svými vlastními zaměstnanci. K vyvrácení či potvrzení svých hypotéz jsem provedl dotazníkové šetření a průzkum v 5 různě velkých stavebních podnicích. Výsledkem je závěr, že stavební dostatečně možných prostředků ke komunikaci s okolím dostatečně nevyužívají a ani interní komunikaci nepřikládají větší význam. V současnosti je tento stav ještě dostačující avšak do budoucna, pokud chtělí uspět ve stále narůstající konkurenci, by se podniky měly na tyto oblasti mnohem více zaměřit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.